29/10/2022, 22:41 |
Olá,
deixarei escrito o motivo de queda. Bem o ServerHub no qual comprou o peakserver antigamente é a dona dos servidores VPSs onde está hospedado este fórum.
Eles resolveram mudar de DC (data center), bem isso era para durar no máximo 12 horas, no fim por problemas inesperados isso acabou durando mais de dois dias.
Antes de mais nada, essa manutenção não foi me avisado.
E mesmo com o péssimo suporte não pretendo mudar, pois não acha em nenhum outro lugar que oferece VPS de 2 CPUs/2GB RAM por 2 dólares mensais.
deixarei escrito o motivo de queda. Bem o ServerHub no qual comprou o peakserver antigamente é a dona dos servidores VPSs onde está hospedado este fórum.
Eles resolveram mudar de DC (data center), bem isso era para durar no máximo 12 horas, no fim por problemas inesperados isso acabou durando mais de dois dias.
Antes de mais nada, essa manutenção não foi me avisado.
E mesmo com o péssimo suporte não pretendo mudar, pois não acha em nenhum outro lugar que oferece VPS de 2 CPUs/2GB RAM por 2 dólares mensais.
Citar:Thank you for contacting ServerHub!
Our Network team is performing maintenance on the DAL1.2300 cabinet for Site Reallocation from the current DC to a new DC in Dallas.
I will now forward this ticket to our Network Operations department for providing you with the latest updates regarding this maintenance.
You will be hearing back from us shortly.
Sincerely,
Justin G
Senior System Administrator
------------------------------------------------------
I am Ahmed from Network department, we still working on moving our servers to the new location, your service should be back before 28/10/2022 08:00 AM CDT, I can confirm that your IPs will not change after Maintenace ended, we apologize for service interruption but moving our servers to the new location was necessary to enhance our services, Thanks for your understanding.
Thanks and happy to be of help.
Best Regards,
AhmedE| Network operation Department
ServerHub® Team
Your Feedback is always useful and helping us to improve our customer experience
------------------------------------------------------
We apologize for service interruption, during our Maintenace window for moving our servers to the new location we faced unexpected issue, and it is now handled by our DC and platform support engineers and your services will come back online as soon as possible.
Thanks and happy to be of help.
Best Regards,
AhmedE| Network operation Department
ServerHub® Team
Your Feedback is always useful and helping us to improve our customer experience